MOV MARKETING

(Tecnologies de la Informació i de la Comunicació)

Presentació

MOV MARKETING és un projecte amb més de 14 anys de treball en màrqueting en línia per a empreses nacionals i internacionals, que implanta plans d'innovació en pimes i realitza formació tècnica en centres privats i universitats (UPV, UV, UMH o UPF).

En MOV Marketing dissenyen estratègies globals de presència en Internet, enfocades principalment al posicionament en cercadors (SEO i PPC), i analitzen el seu rendiment i altres fonts de trànsit amb un avançat ús de l'anàlisi web, sobretot Google Analytics. Són especialistes en SEO en Google i Google Analytics, a més de ser membres del programa de Google Partners.

Disposen de les eines necessàries per a fer una anàlisi exhaustiva del mercat i oferir als clients un pla de màrqueting digital adequat, honest, sense objectius il·lusoris, amb seguiment del compliment per part de tots els involucrats en el projecte. Per a aquesta anàlisi utilitzen simultàniament les eines Sistrix, Majestic, SEOmonitor, OnCrawl, Cognitive, Google Analytics, SEMrush, i d’altres d’específiques per a analitzar i resoldre els problemes dels projectes digitals dels seus clients.

MOV Marketing és organitzador del Congrés SEO Professional des del 2009 i del Congrés SEM els anys 2013 i 2014. A més, el director de MOV, Miguel López, és director del màster SEO+SEM Professional i del Programa de SEO Avançat des de fa diversos anys. Les seues accions formatives a tot Espanya, amb seminaris i cursos, han format als SEO que actualment treballen en les millors empreses i agències del país.

 

La informació continguda en aquesta fitxa d'empresa ha sigut facilitada per la pròpia companyia i la Fundació Parc Científic Universitat de València no es fa responsable del seu contingut.

 

Descarregar fitxa del Programa d'Impuls al Desenvolupament Empresarial (PIDE)
MOV MARKETING

Oferta tecnològica

Especificacions tècniques
  • Posicionament en cercadors: gestió del treball SEO del projecte en línia perquè el client obtinga les millors posicions en els cercadors d'Internet (Google, Bing, Yahoo!).
  • Publicitat en línia: serveis de captació de trànsit per pagament (PPC, bàners, màrqueting de continguts, xarxes de contingut, promoció en xarxes socials, etc.).
  • Reputació en línia: proactiva (creació de contingut positiu) i reactiva (desposicionament de resultats negatius), gestió de crisi de reputació.
  • Analítica web: mesura i anàlisi dels resultats de la inversió realitzada en màrqueting en línia, seguiment de visites, viralitat, sentiment del client, etc.
Beneficis de la tecnologia

ASPECTES INNOVADORS

  • L'acompanyament en el desenvolupament de serveis de màrqueting en línia no és habitual en aquest sector. MOV Marketing aporta un assessorament continu, extern i independent a les empreses de desenvolupament de projectes en línia. Treballant com a consultors externs es garanteix que el client obtinga allò que necessita i no solament el que li ofereixen.
  • Desenvolupen els seus propis models d'anàlisi, que passen a ser propietat del client de manera permanent.
  • Treball amb múltiples empreses de desenvolupament, la qual cosa permet adaptar-les al pla de màrqueting en línia del client i no a l'inrevés.

AVANTATGES COMPETITIUS

  • Posseeixen un excel·lent coneixement de Google i d’anàlisi de competència i sectorial en l'àrea de la publicitat en cercadors (SEO i PPC).
  • Disposen d’un ampli reconeixement de la marca i dels professionals que la integren.
  • Tenen experiència demostrable en el sector.
  • Son transparents en la inversió en mitjans en línia, i aporten sempre tota la informació que el projecte necessita.
  • Tenen acords de col·laboració amb dotzenes d'empreses innovadores.
Aplicacions de la tecnologia
  • Ajuden les empreses a entendre i aprofitar el mitjà en línia, i les acompanyen en el seu camí de captació de clients i de millora en la comunicació i les vendes.
  • Milloren el rendiment dels seus projectes en línia (webs, comerç electrònic, comunicació i visibilitat).
  • Formen el seu equip perquè treballen amb independència i major productivitat.
  • Treballen amb qualsevol plataforma en línia i equip de desenvolupament.
  • Proposen noves solucions i idees per a millorar els projectes digitals dels seus clients.
Sectors cap als que es dirigeix
  • Empreses de tots els sectors amb projectes digitals que no rendeixen.
  • Empreses exportadores o amb plans d'expansió internacional.
  • Comerç electrònic amb projectes web i sense plans SEO o de publicitat que vulguen més vendes.
  • Agències de publicitat que requerisquen especialistes en màrqueting digital i formació dels seus propis equips.

Director/a

Miguel López - Director

Consultor i formador en SEO, autor del llibre SEO. Posicionamiento en buscadores, director del màster SEO de KSchool i del Congrés SEO Professional.

Informació de contacte

Miguel López Directorinfo@mov.es Telèfon fixe: (+34) 960 659 497