Hora: 9:00-13:00
Localització: Sala de Juntes (Edifici 1 SC)
Totes les empreses necessiten evolucionar i adaptar-se a un mercat canviant. Per això, es compta amb noves metodologies àgils (Scrum, Lligen IT, Kanban,...) i eines com el Design Thinking. No obstant això, encara que en teoria semble fàcil implantar-les en l'organització, encara és complicat prioritzar a les persones davant els processos. Aquestes són algunes de les reflexions que s'abordaran en la jornada organitzada per Mobiliza Academy, empresa instal·lada en el Parc Científic de la Universitat de València, i l'Institut Tecnològic d'Informàtica (ITI) de la Ciutat Politècnica de la Innovació.
Places limitades. Inscripció gratuïta.
PROGRAMA
8:45- 9:00. Recepció acreditació d'assistents
9:00- 9:45. Aporta o aparta. Javier Llácer Muñoz. Director Unitat Servicis Tecnològics en l'Institut Tecnològic d'Informàtica (ITI).
Dins de qualsevol equip ha d'existir un equilibri entre els principals pilars que el fan funcionar, especialment si parlem d'equips d'alt rendiment. Aquests pilars han d'aportar a l'equip i a l'organització. Si no, el millor és que s'aparte i deixe caminar a la resta.
9:45-10:30. Començar des de 0. Josep Navarro Soriano. Especialitzat en metodologies àgils i gestió del canvi en l'empresa.
Aquesta ponència es basa en experiències reals de creació i gestió d'un nou equip de treball a través de metodologies àgils i a pesar que l'empresa ja està assentada en la seua pròpia rutina. Rebràs un punt de vista objectiu amb els seus pros i les seues contres sobre com realitzar aquest procés, quines són les problemàtiques sorgides pel camí i quines són les millors pràctiques i resultats obtinguts.
10:30-11:15. Descans Networking amb un café
11:15-12:00. Desenvolupament de productes centrats en les persones. Sonia Montagud. Enginyera en Informàtica i Màster en Enginyeria del Programari. Certificada en Scrum, Kanban, Management 3.0 i LeSS (Large-Scale Scrum).
Un producte que naix resolent un problema real i aportant valor a les persones és un producte amb una alta probabilitat d'èxit. Com detectem aquestes necessitats? Escoltar al client va més enllà de llegir la bústia de suggeriments. Necessitem empatizar amb ells, conéixer els seus problemes reals i idear noves solucions que faciliten la seua vida diària. Afegir un valor real a les persones amb productes que tal vegada encara no han sigut demandats però que, una vegada coneguts, no puguen viure sense ells.
12:00-12:45. Equips d'alt rendiment. Com gestionar-los? Jorge Sánchez López. Coach Agile i Director de Formació i Operacions de Mobiliza Academy, consultor IT en Mobiliza Consulting. Professor certificat Scrum, ITIL, Prince2, LeanIT, Kanban, Inbound Màrqueting, ISO 27001.
Les empreses amb una excel·lent política de recursos humans inclou metes clares i tasques compartides que són executades per empleats eficients donant com a resultat excel·lència en els negocis. Un equip d'alt rendiment és aquell que aconsegueix un elevat nivell de resultats amb un alta satisfacció i motivació dels seus integrants. Això s'aconsegueix tractant bé als empleats, ells tractaren bé als clients. Si es tracta bé als clients, aquests tornaran, i els accionistes estaran satisfets.