A continuació, es mostren les 13 raons principals per les quals un client de la indústria cosmètica, dermofarmacèutica o nutracèutica hauria de depositar la seua confiança en els estudis realitzats per Dermaclaim:
1.- Atenció al client de manera còmoda, pròxima i de qualitat: L'equip comercial de Dermaclaim està compost per professionals formats en ciències de la salut (doctors, farmacèutics, biotecnòlegs, bioquímicos, dermatòlegs, oftalmòlegs, etc.), de manera que la interlocució amb el client es pot dur a terme de manera directa i veloç, sense la necessitat de suport tècnic addicional.
2.- Velocitat de resposta: El client és la pedra angular del model de negoci de Dermaclaim, per la qual cosa estem compromesos a respondre a qualsevol nova sol·licitud en un termini inferior a 24 hores. Així mateix, tenim experiència a realitzar estudis amb terminis de lliurament ajustats, d'acord amb les necessitats del client.
3.- Qualitat científica al servici del màrqueting: Els estudis d'investigació desenrotllats per Dermaclaim estan fonamentats en la més estricta rigorositat científica, sense oblidar-se de la necessitat de representar els resultats de manera atractiva i comprensible per al consumidor.
4.- Màxima transparència: El client té accés total a les dades brutes (raw data) de cada estudi, en els formats que considere necessaris. Les dades brutes s'entreguen en un arxiu Excel al costat de l'informe final complet.
5.- Accés a equipament i tècniques d'última generació tant a nivell de laboratori in vitro (microscòpia confocal, RT-qPCR, UPLC-MS/MS, citometria de flux, etc.), com de laboratori clínic (Bio3D Structured-light Escàner, Bio Blue Light Escàner, Cutometer® MPA Dual 580, Corneometer® CM-825, Glossymeter® GL-200, Sebumeter® SM 815, etc.).
6.- Millors condicions tècniques d'estudi: Utilització d'un major número de replicats, amb l'objectiu d'obtindre una anàlisi estadística més robusta i reproduïble, augmentant les probabilitats d'èxit dels productes.
7.- Especial focus en el reclutament del panell per als estudis clínics: Des de Dermaclaim, som plenament conscients de la importància que té la selecció d'un panell adequat per al correcte desenrotllament dels estudis in vivo en voluntaris. Un reclutament correcte o incorrecte pot marcar la diferència entre l'obtenció o no de resultats positius.
8.- Localització al Parc Científic de la Universitat de València (PCUV): Situació en un ecosistema d'innovació i investigació, amb més de 80 empreses, l'objectiu de les quals és generar coneixement i fomentar els processos de col·laboració i de cooperació, facilitant les sinergies amb empreses i grups d'investigació.
9.- Relació Qualitat/Preu altament competitiva, a nivell nacional i internacional. Dermaclaim se situa en un rang de preus intermedi, amb un nivell de qualitat científica superior a la resta de proveïdors actuals, la qual cosa convertix la seua relació qualitat/preu en una de les millors del mercat.
10.- Informe de resultats complet i exhaustiu, seguint el format d'un article científic (resum executiu, introducció, materials i mètodes, resultats, anàlisi estadística, conclusions, referències, etc.). D'esta manera, el client obté moltes facilitats per a la posterior publicació de resultats en una revista científica.
11.- Col·laboració constant amb institucions públiques (centres tecnològics, hospitals, universitats, centres d'investigació) i participació en consorcis públic-privats per a l'aprofitament dels programes europeus d'I+D+i.
12.- Flexibilitat i estudis a la carta: Desenrotllament constant de nous estudis i propostes personalitzades, d'acord amb les necessitats i requeriments de cada client.
13.- Know-how científic i de mercat. +10 anys d'experiència en investigació pública i privada, així com coneixement del mercat cosmètic.